Legutóbb pont a Diablo 3-ról írtam egy rövidet, most következzen a 4. Sikerült kipróbálnom néhány órában a legfrissebb Diablo epizód bétáját, a nyílt hétvégén.
A videók, amikkel promózzák a játékot a szokásos minőséget és profizmust képviselik. A rajongók igénye alapján sötétebb lett, végre olyan mint a 2, sötét, durva, darkos, satöbbi - mert a 3 túl színes sokak szerint.
Lelövöm a poént, a játék nem ragadott magával. Persze a béta eddig a játék kicsi részét mutatja csak, mondják sokan - ez alapján nem kell ítélni. Mondjuk a nyílt béta lényege pont a kedvcsinálás szerintem, de legyen.
Annak idején, már 11 éve, amikor esélyünk volt kipróbálni a 3-at, alig tudtunk betellni vele. Azonnal előrendeltük, még szabadnapot is vettünk ki és hetekig csak csodálkoztunk, mennyire hangulatos. Azóta persze megfáradt picit, de 11 év és sok - khm, kb 300+ óra - után elég sok játék kimerül. Vannak apróbb frissítések, extrák - ezekről írtam az előző cikkben: A játékidő pénz
Ami azt illeti, nem vagyok egyedül a kisebb csalódással. Ráadásul pont azoktól hallottam hasonlót, akik ugyanúgy rajongók.voltak mindig is.
A legtalálóbb vélemény amit hallottam az volt, hogy olyan, mint az Immortal, a mobilra kiadott játék, csak nagyobb képernyőre, tényleg szépen megcsinálva. És tényleg olyan érzés volt. Azt is megnéztem megjelenéskor, szerintem fél órát töltött a telefonomon. Akkor azt gondoltam azért nem jött be, mert nem csípem a mobiljátékokat, valamint hogy a diablo mint játék koncepció abszolút nem mobilra való. De úgy látszik nem csak az a gond.
Ezek után elgondolkoztam, hogy ki lesz a célközönség, aki meg is veszi, az egyébként nem olcsó, 70 eurós játékot. Ennyi pénz elszórásánál minden motivációra szükség lehet.